13 Nisan 2011 Çarşamba

HİÇ BİR ŞEY ÜZMEDİ BENİ, SENİN GİDİŞİN GİBİ

Düşüncelerini okudum gözlerinden,
Hayallerimi savurdum hırçın rüzgârlarla,
Dün sırılsıklam ıslandım yağan yağmurda,
Seni hissettim iliklerime kadar her damlasında,
Yudum yudum, ağır ağır kalbime içtim…
Su beyazı, okyanus mavisi, dağ yeşili,
Örümcek ağının üzerine düşen çiğ damlasının,
Sabahın ilk ışıklarında yansıdığı o muhteşem manzaramsın.
Avuçlarıma aldığım yaşamımda…
Kalbimin tümüydün artık yarısı,
Ya da yoksun sen bir hiçsin
Çektirdiğin onca acıyı, ızdırabı hiçe saydım.
Git, ardına bile bakma,
Yanan kalbime bir kibritte sen at ne fark eder.
Gözlerime bakma, ellerimi tutma
Saçlarımı okşama hırçın rüzgârlar gibi
Hiçbir şey üzmedi beni, senin gidişin gibi…


                                             Canan Yücel  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder