13 Nisan 2011 Çarşamba

MERHABA


Merhaba hayat;
Sana hayatımı anlatmak isterdim,
Ama hayatımı, hayatıma anlatmak çok zor
Hiç denemedim Çünki,
Aklımdan geçenleri, yüreğimden geçenleri, gözlerine bakıp ta söylemek zor olsa gerek,
O kadar acı çekiyorum ki hayat,
Bu yük omuzlarıma çok ağır geliyor.
Tartamıyorum…
Söylemek, haykırmak, çıldırırcasına ağlamak istiyorum;
Ama yapamıyorum.
Hep beni sevecek birini bekledim ömrümce,
Beni bulacak, sevecek, sevilecek
Ellerini tutup, gözlerine bakıp, SENİ SEVİYORUM diyecek birini bekledim…
Bulduğumda söz verecektim, bırakmamak için ona
Acınacak haldeyim, üşüyorum, titriyorum, özlüyorum ve ağlıyorum…
Ardından baktığında ise SENİ SEVİYORUM (bırakma beni)
Merhaba sevgilim;
Bir insana sevgilim demek kadar güzel bir şey yokmuş,
Değil mi?
O acı hayatın içinde kıvranırken bir dakikalık da olsa gözlerine bakıp ta sevgilim demek,
Seni özledim demek, dünyaya haykırıp SENİ SEVİYORUM demek (bırakma elerimi)
Sana öyle muhtacım ki, sana öyle açım ki, sana öyle susuzum ki, sevginle doyur beni,
Sen hayatımda gördüğüm en dürüst hayatsın,
Çünki, hayat gerçeklerdir,
Tıpkı acılarım gibi,
Üzerime sıktığım parfüm kokusu dibi geçici değilsin
Ömrümdesin, kalbimdesin ve vazgeçilmezimsin,
Merhaba aşkım;
Öyle hasret kalmışım ki birine aşkım demeye,
Gözlerine ilk baktığımda “işte bu benim aşkım olmalı” dedim.
Kırmızı gül, yeşil yaprak ve sen,
Hayatım, sevgilim, aşkım,
Avareyim, asudeyim, yorgunum, bilmiyorum neden sana vurgunum…
Üç yüz altmış beş günlük sayfalık bir öykümüz başlıyor,
Her güne bir yaprak sakla, her yaprağa bir öykü sığdır…
Sevgili de adına, aşk de, mutluluk de, yaşamak de,
En önemlisi cananım de…
Merhaba umut;
Sen benim umudumsun, gururumsun, sevginle avunduğumsun,
Bilmek istiyorum,
Sende beni, benim seni sevdiğim kadar seviyor musun?
Bırak aşk bize kalsın,
Açık yerlerde yasaklansın.
İçimde yaşıyorum, özlemi, aşkı ve seni
Beklerim ve bir ömür boyu
Seviyorum, severim ben seni…

Canan Yücel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder