15 Şubat 2011 Salı

Aşk Demenin Açık Çağrısı!

Kırmızı!

Dur demenin açık çağrısı,
Sevginin, aşkın, mutluluğun ve huzrun akan gözyaşı...
Birazcık benin üzerine,
Kararınca sen ilavesi...
Var mı ötesi?

Sarı!

Hazırlan demenin açık çağrısı,
"Sana geliyorum, bekle beni" diyebilmenin taslağı...
Ağır adımların üzerine,
Aşka koşaradım ilavesi...
Var mı ötesi?

Yeşil!

Sev beni demenin açık çağrısı,
"İşte geldim ben, Kalbimi açtım" deme düşüncesinin ilk durağı...
Bir dakikalık geçiş sürecinde karar senin.
Ya tekrar kırmızı yanar O'nda durursun;
Ya da...
Zaten sana ağır ve zor gelen bu yolculuğa yeşilde geçip devam edersin...
Bir dakikalık geçiş sürecinde karar senin...

Kırmızı kırmızı kanayan yüreğin, gözlerdeki sarı irin yortusunu kabullenebilmek midir yeşile güvenip yola çıkmak?

Canan Yücel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder