23 Şubat 2011 Çarşamba

Herkes biraz "ben" aslında...

Herkes biraz "ben" aslında...
Birçok şeyden memnun olmayanlar,
Ellerinden gelse;
Bir kaşık suda boğmak istedikleri insanlar var...
Ve ben billiyorum ki her insanın içinde;
Aklı geçmişte kalmış,
Yaralı bir hayat taşır..
Omuzlarına çöken karamsarlıkta...


 Herkes biraz "ben" aslında...
Şehrin gürültüsü,
Tozu,
Kalabalığı yorar...
Hele ki hergünkü monotonluk var ise hayatında;
Akıllara zarar!
Kendini suçüstü yakalayıp,
İdam etmek istercesine düşünenler var...
İşte bu nedenle;
Herkeste biraz "ben" var...


 Herkes biraz "ben" aslında...
Yalnızlıktan şikayet eder durur çoğu zaman,
Boş kağıt, kalem görse imza atar durmadan.
Hani, sıkılır ya insan;
Duygusallık başgösterir ya hiç ummadığın anda,
Gözlerinden aşlar süzülür de silemezsin;
Kalır yanaklarında...
Dedim ya işte sana;
 Herkes biraz "ben" aslında...

Canan Yücel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder