11 Şubat 2011 Cuma

Ey Koca Ömür, Üç Günlük Dünya!

Yılların bile verdiği acılar hiç kalır senin yanında,
Hani en güzeline ulaşmak amacıyla çıkarsın ya özlemlerinin tepesine,
Hayalindeki yıldızın…
Ama bir bakarsın ki yok eski yerinde?
Yeterli cesaretini toplayana dek ulaşmış biri sevdiğine,
Senin anlayacağın iş işini bitirmiş çoktan çekip gitmiş.
Özlemlerimi özledim yine bu gece,
Bilsen ne kadar direndim çekip gitmemek için başkasıyla.
Anlatılmaz med-cezirler yaşadım,
Beynimdeki o dinmez uğultuyla,
Sensizliğe gömdüm seni1..
Bir o kadar da bekledim ki,
Dün gelmedi, bugün gelir, yarın gelir,
Belki öbür gün gelirdin,
Ama yolunu sen seçtin yine gelmedin.
Beklemekle acaba hata mı ettim?
Ah!!!
Bir bilsen ne kadar direndim çekip gitmemek için başkasıyla,
Ey koca ömür, üç günlük dünya;
Ne de güzel tutup kolumdan sürükledin hayata,
Ben geldim;
Merhaba!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder